středa 8. dubna 2015

Veselé Velikonoce...

... šťastně a vesele za námi :) ... ač při pohledu z okna měl člověk chuť přát všem okolo šťastné a veselé Vánoce...


... a tak pár střípků od nás :)
... letos přijela i má drahá skorosesta ♥ a protože je to stejný blázen jako já, tak jsme si to opravdu užily :)

... chvílemi to u nás vypadalo jak po boji... po opravdu velikém boji... :)



... a tak jsme celou neděli vařily, pekly, barvily... a připravovaly...


... a v pondělí - poté, co se koledníci postarali o to, abychom po celý rok jen kvetly...¨


... jsme začly připravovat stůl na hostinu :)
... po roce se sešla celá rodina a bylo to naprosto skvělé!!! :)




... a já myslím, že předvelikonoční půst si asi zopakuji :) protože když jsem se v úterý chystala do práce, byly mi džíny nějak podezřele těsné :))

... a jestli i vám ukápla slina při pohledu na tu nádheru - jukněte sem - a ukápne vám jich jistojistě víc :) 








2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!