sobota 11. dubna 2015

Sobotní dopoledne...

... v obrazech... :)

... dneska opravdu poklidné, že jsem zvládla i něco nafotit :)... 

... ubrus z Velikonoc jsem pořád nechala na stole... je to změna a líbí se mi to :) než utrpí nějakou újmu... :) zatím se divím, že "drží"...




  




... z obýváku je teď stálá herna, přiznám se, že to vše uklízím jen sporadicky na konci dne, protože ráno jsou stejně zase kostky všude... ikdyž teď je hračkou číslo jedna kávovar Dolce Gusto... :)

... miluji rána, kdy můžu otevřít dokořán a vpustit sluníčko...

  
... balzamínka mi dělá radost - jak krásně vykvetla, měla jsem ji v ložnici, ale radši jsem jí dala do obýváků... voní nádherně, ale bojím se, aby to na Křemílka nebylo v noci moc... :)


...

... zkusit vyfotit Křemílka je občas stejný boj jako toho našeho hafana :))))...


Křemulda dospává brzké vstávání... což mi dalo možnost uklidit, připravit oběd a zakládám jednu pračku za druhou :). Odpoledne se chystáme ven na zahrádku,  protože zítra mám celodenní v aťasu. 

Tak užívejte toho nádherného počasí :) 

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šári, u Vás je opravdu nádherně, překrásné bydlení, nádherná rodina, obrazy... Umíš vytvořit krásno. Tak ráda k Tobě chodím a těším se na další nový příspěvek.
    Měj krásný slunečný víkend ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ♥ děkuji moc. Myslím si, že když někde bydlí láska, jde to samo - troufám si říci, že to dobře znáš ;)) každopádně neboj, umím kolem sebe šířit i dobrej chaos a zmatek :D
      U nás se odpoledne zatáhlo a přišla bouřka, která vydržela půl odpoledne... :D takže paráda ;)
      ♥ Š.

      Vymazat
  2. Máte to doma moc pěkné, útulné..Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Ilonko a přeji také krásný den!! :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!