sobota 25. dubna 2015

Smoothie...

... už jste ho zkusili? ... já na něm poslední dobou fakt ujíždím... 



... na facebooku jsem příznivcem stránky šikovné Moniky Brydové... a ta každý den fotí svou denní dávku vitamínové energie... nejdřív jsem tomu nějak nevěnovala pozornost, až jednoho dne mě to už zaujalo a začla jsem se o to zajímat blíže... a naprosto mě to nadchlo... -  a v zápalu toho nadšení jsem si objednala i Nutribullet... - jakože když už... tak už :)))...

... v tu chvíli byl vyprodán a paní na zákaznické lince mi sdělila, že dorazí nejdříve v květnu... což o to, počkat mi nevadí... ale  přiznám se, že jsem pak i začla litovat své zbrklosti... s tím, že se znám, a že to nakonec budou vyhozené peníze... když balíček nečekaně přišel ne za 2 měsíce, ale už za 3 týdny, ani jsem ho s nadšením nevítala... položila jsem ho v kuchyni a otevřela ho až odpoledne a stále si vnitřně nadávala...

... no ale když už tedy byl doma, tak jsem ho zkusila... v lednici byly jen jahody a banány... a tak jsem nám udělala sladkou svačinku :)

... druhý den jsem udělala nájezd do obchodu a nakoupila ovoce, baby špenát, semínka a všechny možné dobroty...

... a jsem fakt lapená :D... máme ho 14dní... a jede minimálně 2x denně... nedělám v něm jen koktejly, ale také snídaně, Křemílkovi kaše a přesnídávky...

... s kombinacemi jsem začla opatrně... 

... banán, borůvka, lněné semínko...




... banán, červené hroznové víno a maliny...


... mango, jahody, konopné semínko...


... této kombinace jsem se trochu bála... :)
... pak choi, banán, malina...
... nakonec byla fajn, zelí tam trochu bylo cítit, ale příjemně...


... zato kombinace - rukola, grep a pomeranč - ta byla fakt výrazná!!..
(bohužel mám foto jen v namixované variantě)


... a toto je dnešní kombinace...
... baby špenát, červený grep, pomeranč a zázvor s konopným semínkem...
- příště musím dát zázvoru méně, je to fakt síla :D


... kombinací už jsme zkusili dost, manžel ujíždí na těch ovocných, já můžu ty kombinované :) nemám nafocené všechny, ale tak aspoň pro případnou inspiraci ;)
... každopádně i snídaně jsou super... namočím si ovesné nebo jáhlové vločky a pak je umixuji s banánem a třeba oříšky... různě dochutím a snídaně je razdva :)


... zkusila jsem drtit i hotové musli a kaše byla super :) ... jak já říkám "šlo to líp do krku" :)))

... takže jsem fakt ráda, že jsem mohla nákup přehodnotit, ikdyž pro příště si stejně musím dát na ty svoje impulsivní nápady pozor :)) ... každopádně mixovat se dá v jakémkoliv mixéru a fantaziím se meze nekladou :)... 

... zkusíte? nebo už máte nějaký oblíbený recept na smothie? ... 

... dnešní dávku energie si užívám venku...
... musím si připravit nějaké návrhy, odpoledne jdu do aťasu, čeká mě příští týden výstava a mám zase - jak jinak - resty na poslední chvíli ;) ... takže tu energii budu potřebovat :)



... tak přeji krásný víkend moji milí!! ... chůvička hlásí, že se Křemílek vyspinkal a má energie také dost :)))... tak utíkám za ním :)

Vaše Šárka 

4 komentáře:

  1. Mňam...TO VYPADÁ SUPROVĚ A MOC JEDLE...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, je to naprosto mňamozní!! a těch vitamínů :)))))

      Vymazat
  2. Šári, já ovocnému smoothie propadla před pár týdny také :) nejraději mám ovocné, takových kombinací jako ty děláš, se ještě bojím, ale určitě jednou vyzkouším :)
    Krásný den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) rozhodně se neboj, třeba ten baby špenát mi přijde, že není vůbec nijak v koktejlu znát - jen ho zeleně obarví :))) , s rukolou doporučuji zacházet opatrně, protože její typická chuť je hodně znát... a stejně tak se zázvorem, ten sobotní byl fakt nářez :)) ... ale asi to také bude vrchol kde zůstanu... :) ještě jsem tedy zkusila mrkev... tou taky nic nezkazíš :))) ale do jiné zeleniny se asi zatím pouštět nebudu :))) krásný den i tobě ;)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!