čtvrtek 16. dubna 2015

První letošní...

... buřty!!!! :)...

... táák grilovací sezonu jsme otevřeli :) ... taková naše malá tradice - každý rok ji zahajujeme prachobyčejnými špekáčky :) ... a jak chutnají po půlroční pauze ;)

... mám nějaký rozrošený foťák, špatně mi fotí v přítmí, a už vůbec ne ve tmě, při špatném osvětlení... tak mám jenom pár foteček, které jsou použitelné :(

... pod pergolou už opět máme zase stůl a židle - jupííí :)) konečně si budu moci třeba aji vychutnat venku kávu ;) ... doposud pergolu totiž obýval manželův třetí miláček (stále věřím, že my dva s Křemílkem jsme na prvních dvou pozicích :)) 

Triumph 1939


... včerejšek uplynul v nečekaném šupu... a ještě jsem začala konečně chodit ve středu na jogu, takže jsem se vrátila domů asi 15min předtím, než se měli všichni u nás sejít :)... takže na nějaké velké čančání a deko stolu bohužel nebyl čas... :) 

... každopádně na chuti to špekáčkům neubylo :))) ... 











... ty papírové "mističky" jsou ty skládačky, které byly hitem za mých školních let :)) každopádně příště, až je budu dělat, tak to chce opravdu víc času a mít je opravdu PŘESNĚ, protože jak jsem je dělala ve spěchu, tak byly trošku nepřesně z úhle a tak nedržely :(

Naštěstí jsem prozřetelně použila papírové nádobí :) a tak mi teď čeká uklidit jen ten zbytek... a vám popřeji krásný čtvrtek, moji milí, mizím na to, a pak ještě chci došít co mi straší už týden na stole (o tom, ale až příště ;)) a hurá pro Křemílka k dědečkovi ;) 

Užívejte sluníčka co to jde, má se nám to zkazit...

:) Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. MY JSME TAKY VČERA GRILOVALI..A TAKY ŠPEKONĚ..ALE NEFOTILA JSEM KRÁSNÝ DEN iLA

    OdpovědětVymazat
  2. Nebe peklo ráj, dobré využítí....líbí se mi :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!