čtvrtek 2. dubna 2015

A máme tu - zelený čtvrtek :)

... a tak nesmí chybět...


... zelená polévka, abychom byli zdraví a jidášky...

... polévku jsem tentokrát namíchala - brokolice, pórek, špenát a ve finále zjemněno smetanou...
... a místo sladkých jidášků, protože sladkého nás teď bude čekat ještě dost :), jsem udělala škvarkové bochánky z dubnového Apetitu :)...



... a jako - v kombinaci s polévkou -  jo... ňam :)

... a protože z osení, které jsem měla na stole, se už pomalu stalo přerostlé seno :) musela jsem výzdobu trochu pozměnit... bylo mi líto, že adventní sada svícnů od Ilonky odpočívá ve skříni a tak jsem aspoň jeden vyndala a "vyjarnila"...












... a jak si tak sedím a píšu
 ... najednou se zatáhlo a koukám ven...



... aprílové počasí jako vystřižené že :)

... a po nějaké době jedna kočičí magnetka na přání :) ... tak jí frčím vložit na Fler, aby mohla frčet za novou paničkou :) (už jí vkládám skoro týden... ach jo, se mnou...)





... tak krásný večer!! a zítra je Velký pátek ;) půjdeme hledat poklad? :)

;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!