pondělí 20. dubna 2015

Kulisy...

... minulý týden se můj atelier proměnil v šicí koutek ... 



... místo barev a štětců vévodil pracovnímu stolu šicí stroj...
... když jsem sdílela fotku na fcb asi si mnozí z vás pomysleli, že už asi nevím co roupama...


... nebojte, to ale vím :) a ke stroji jsem sedla trošku nedobrovolně...
... a proč teda vlastně?... :)

... šiju kulisy...

... v našem divadélku zkoušíme novou pohádku a je tedy třeba nových kulis... a když už tedy, tak nějak trochu umím malovat, tak jsem hlavní kulisák :) ... s šitím mi vždycky píchla moje milovaná babička.... jako švadlena to zmákla s mojí asistencí raz dva tři a já se pak mohla soustředit jen na barvy a štětce... ale teď, když už se na nás babička dívá z nebe, jsem musela za stroj zasednout sama... no naštěstí jsem od ní za ty léta něco pochytila... takže ten rovnej šev jsem docela i zvládla... akorát jsem se kolikrát v těch plachtách skoro 3*2m docela zamotala :))) a pak, když jsem našívala tkalouny, tak to už mi šla opravdu hlava kolem :))) a byla jsem tak zamotaná, že jsem místo po 
3 stranách je našila po všech čtyřech :)))



... každopádně ušito bylo a mohla jsem se tedy pustit do malování... 

... igelitový koberec... :)
(zničit novou plovoučku... to by mi můj drahý dal...)





... a že to nebyla žádná sranda dokazuje nejmladší člen realizačního týmu...

Zuzky malá Barborka :)

... v neděli se sousedi asi podivili co to suším za divné prádlo... :)



... hotovo ještě nemáme, ale hlavní část jsme zmákly... :)
...samozřejmě vše se muselo časově naplánovat :) ...s Křemílkovou asistencí to rozhodně nepřicházelo v úvahu :) ... takže tímto velké díky moc za pomoc a asistenci mé milé Zuzce ♥

... odpoledne jedeme na divadelní zkoušku, tak jsem zvědavá, jak kulisy budou pasovat... sice jsem se držela hesla dvakrát měř a jednou řež... ale stejně se nějak bojím... 

... rozhodně vám dám vědět :)))..

Krásné pondělí, moji milí ♥
Vaše Šárka




2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!