pondělí 16. března 2015

Velká změna...

... teda, ale tuhle změnu jsem plánovala fakt dlouho... a můj milovaný ateliér ji fakt potřeboval... 
... sice jsem měla docela velký pracovní stůl, ale žádný úložný prostor a nic pořádně nemělo své místo... jako chaos... tak ten tu vládnul rozhodně víc jak já... :))) 

... a v poslední době, kdy jsem musela hodinu uklízet než jsem si mohla sednout k práci... tak to už mi opravdu vyburcovalo, že je čas... a pak už to šlo "ráznaráz"...

... a tadáááááá.... :)





ještě to chce pár věcí doladit, ale už teď si chrochtám :)

Takže opravdu díky moc bráško a sestřičko, za pevné nervy při nákupu a za pomoc :) a můj drahý manželi za smontování ;)

... Gvendolín dostal novou kamarádku, aby mu to nebylo líto... je ještě trochu stydlivá... ale je to jenom otázka času ;)



... tak krásné dny moji milí :) a budu se na vás zase brzy těšit!! :)

Vaše Šárka ♥

5 komentářů:

  1. Šári tak to je nádhera, závidím takové místečko! ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni díky moc ;) sice to trvalo několik let, ale je to splněný sen :)

      Vymazat
  2. Tam by se mi pracovalo snad samo.
    Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, je pravda, že se tam pracuje super :) jen škoda, že jsem od té doby tam stihla být asi jen 2 odpoledne :(

      :) jsem ráda, že se líbí!! :) Díky moc!

      Vymazat
  3. Šárko, nádhera ..... moc krásná pracovna ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!