středa 18. března 2015

Teda dneska...

... jsem si po dlouhé době opravdu užila den mateřské dovolené jak má být :)...

... ráno jsem nemusela vstávat do práce a když jsem zachumlaná v peří otevřela oko, tak mi už sluníčko lechtalo na nose... :) stihla jsem vstát dříve jak Křemílek, udělala ze sebe v koupelně člověka a dala nezbytnou ranní kávu :)... Křemulda se probudil vzápětí, ale s úsměvem na rtech, opravdu se vyspal do růžova a vydrželo mu to celé dopoledne až jsem se sama divila!! ... 

... venku se fakt klubal nádherný den a protože jsem to měla v plánu pár posledních týdnu, jen ne a ne se k tomu dostat, tak jsme dneska nelenili a hned po snídani vyrazili na nákup nějakého toho jarního kvítí... :) a taky jsme zajeli ještě do potravin, protože od rána jsem měla obrovskou, a u mě fakt nezvyklou, chuť na kuřecí na kari... to se mi stalo snad poprvé :)

... žádnej speciální recept jsem nehledala... jen jsem to nějak "spatlala" :) ale mňam...



 ... čekala jsem, že Křemulda (jen poznamenávám, že ten k obědu kari neměl :) pohostil se zeleninovou polévkou :)) už musí padnout po obědě za vlast... ale kdepak :)
... tak jsem ho navlíkla do úboru, který když utrpí újmu, tak se až tak moc nestane a vyrazili jsme na zahrádku :)



... snažil se pomoci i se sázením...
... jen chudáci kytičky... :(


... kočičky v plném květu...


... tak a už i u nás pod pergolou se nám to vyjarňuje... a hned je to veselejší :)
... ještě musíme pár kvítek přikoupit... :) 


... a trochu to ještě vyladit... ale to už je jenom radost :) hlavně o víkendu musím po zimě pergolu trochu uklidit, tak jsem radši moc ještě nefotila :)... tak snad počasí bude shovívavé...

... chtěla jsem večer žehlit, ale vzdala jsem to, uděláme si s Martinem hezký večer, koupil vínko, pustíme film a tak nechám tu pohodu dnešního dne dojet až do konce ;) zítra a v pátek hezky do práce, to je pak jeden velký kolotoč celý den,  tak toho dneska využít se vším všudy :)

Mějte krásný zbytek středy :)

Vaše Šárka ♥






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!