neděle 29. března 2015

Otevři srdce!!...

... aneb umělci pro dobrou věc... :)

Přeji krásnou neděli, moji milí, a dnes vám posílám tip na kulturu a zároveň dobrou věc... :)


Otevři srdce ARPIDĚ je soubor charitativních výstav děl umělců z Čech, Slovenska, Německa, Švýcarska a Japonska. Organizátorem je Josef Balek - úžasný to pro mě člověk, jehož energii, nervy a nadšení mu opravdu mnohdy závidím :)... 

Výstavy jsou prodejní a výtěžek bude věnován centru Arpida České Budějovice.

První výstava proběhla v prostorách kavárny Českého Rozhlasu v ČB a odtud se v sobotu stěhovala do prostor firmy GEFOS, kde bude v pondělí 30.03.2015 zahájená vernisáží od 18hod.



Celou galerii darovaných obrazů si můžete virtuálně prohlédnouti zde... :)

Ikdyž to bylo v plánu, první akce jsem se bohužel časově účasnit nezvládala, ale do "druhého kola" jsem již svou "troškou do mlýna" také přispěla ;)


foto "zapůjčeno" z Pepínova webu :)


Budete-li mít chuť a čas, srdečně vás všechny zvu ♥ 

... a nebo...
... si v klidu udělejte pohodlí u vás doma, uvařte kávu a navštivte ji alespoň virtuálně na výše uvedeném odkazu ;) ... kdoví, třeba najdete něco, co už dlouho hledáte a osloví to vaše srdce a ještě pomůžete na dobrou věc ;)

Vaše Šárka ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!