pondělí 15. prosince 2014

Třetí adventní...

... neděle za námi... a já jsem vám všem, moji milí, tady na blogu nebyla schopna přidat ani jeden příspěvek a popřát krásný dosavadní adventní čas... jsem strašná ostuda...

... tento rok mám z Vánoc různorodé pocity... na jednu stranu se na ně těším, na druhou  stranu mi je z nich hrozně smutno... u stolu se nás sejde polovina... maminka mohla být na Vánoce doma, ale nakonec ji kvůli komplikacím nepustili, musí být stále pod dohledem lékařů... :( 

... ale i přes to, že budou letošní Vánoce smutnější než ty předchozí, chci, abychom si je na maximum užili, protože budou Křemílkovo první. A je fakt, že on to ještě až tak nevnímá, ale myslím si, že je to důležité... jsou to naše první opravdu RODINNÉ :)

... jéžiš, jak já si naivně minulý rok říkala, jak tento bude všechno jiné, protože budu všechno STÍHAT a mít na vše dost ČASU :))))) protože budu přeci doma na té mateřskééé :)))a dovolené k tomu :)))) 


... a tady pár fotek od nás :)) ... zase je fakt, že po 5letech vánočně ladím už od začátku prosince a ne jako vždy 23.prosince večer :))) ...

... jehličí už voní v kuchyni... :) 

 ... ty andílky mám už hrozně dlouho, víc jak 10let, pamatuji si, že tenkrát stáli dost peněz... koupila jsem si je za jednu z mých prvních výplat... a myslím, že se investice vyplatila, protože i po těch letech se mi neomrzeli :)... ta proutěná"váza" je vlastně svícen, dostala jsem ji (nebo vlastně "ho") v létě od jedné mé milé zákaznice, využita na 100% ;)



...adventní svícen (nebo vlastně svícny...:)) mám letos nový... zamilovala jsem se do něj na první pohled... je od úžasné keramičky Lenky ... 


 ... a nemá chybu... ♥





...a včera jsme dokonce už nazdobili stromeček venku pod pergolou... jak bude chvíle, nafotím... :) 

... tak prozatím mějte krásný, voňavý a pohodový předvánoční čas a já se na vás budu zase co nejdříve těšit!!! :)

Vaše Šárka




1 komentář:

  1. Ahoj Šári, u Vás je krásně! Také mám moc ráda keramiku od Lenky ;-) A nebuď smutná, vánoce budou krásné, protože budeš mít u sebe svoje štěstíčko a maminka bude mít péči, kterou nyní potřebuje. Držím Vám moc palce ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!