pondělí 1. prosince 2014

ARTFEST 2014...

... velký zážitek, obrovská zkušenost, ale také velká pochybnost, jestli se příště nechám naverbovat...
... proč?...

... možná to bylo tím vstřebáváním všech dojmů a pojmů... možná také tím, že nejsem v poslední době, zvyklá na tak velký cvrkot lidí... ať tak či tak, bylo to pro mě dost vyčerpávající... první den jsem se nemohla dočkat konce a rychle upalovala domů...

... lidí chodilo hodně, byli úžasní... měla jsem obrovskou radost z každého, kdo se zastavil v mém boxu a odcházel s úsměvem a prý pohlazen po duši... to je vlastně to největší ocenění, které si mohu přát... 

... zároveň ale, když jsem se rozkoukala kolem sebe... neustále jsem se ptala... co tu vlastně jako dělám?? Všude okolo lidé, co jsou opravdoví UMĚLCI... a já?? ... o ně se také pokoušel při míjení mého boxu úsměv (v tom lepším případě), ovšem úplně z jiného důvodu... :) teď se nad tím pousmívám, ale v tu chvíli mi šly skoro slzy do očí...

...pochybnostmi sama o sobě jsem se trápila celou sobotní noc...a ano... i myšlenka na to, že štětce navždy odložím a zavřu do temného šuplíku mě napadla... ale zase na druhou stranu bych to pak nebyla já... něco by mi chybělo... :)

... jak jsem již mnohokrát uvedla... nejsem umělec jsem naprosto obyčejná holka co ráda maluje a má svůj svět a tou zůstanu a jsem moc ráda :) a vám všem, kdo se těšíte pohledem na mé obrázky a cítíte pohlazení po duši děkuji!!! ♥







... akce jako taková byla však krásná a myslím, že si návštěvníci přišli na své, protože ke kochání a obdivování tam bylo toho hodně... a pro mě to byla velká zkušenost, a každá taková je důležitá a dobrá a vždy nás někam posune... kam posune mě jsem zvědavá :)

Vaše Šárka ♥






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!