středa 5. listopadu 2014

Velký nákup...

... pro Křemílka :)

I když je venku stále krásné počasí, což si náležitě užíváme na odpoledních procházkách - hlavně já, protože jsem dosud ještě nebyla schopna stáhnout z půdy zimní přezutí a vyndat kabát :))) - tak stejně je jen otázkou času, kdy se opravdu ochladí... a tak jsme včera vyrazili na procházku do města a spojili ji s nutnými nákupy... chtěla jsem pro Křemílka nějakou zimní bundičku... 

...a zadařilo se :) ... samozřejmě jenom u bundičky nezůstalo, protože rukavice jsou také potřeba a protože je v HM stálá akce 3 za cenu 2... a my potřebovali ještě tepláčky, z kterých jsme již vyrostli, tak k nim přistála ještě mikča a bodíčko... to se neztratí nikdy :) 

... ještě jsmě měli vybranou krásnou čepičku s bambulí, ale byla poškozená :( škoda... mohla bych ji sice zkusit po večerech uplést... ale hrozí, že kdybych při tom třeba usla, tak bych si mohla vypíchnout oko :)

(vše HM)



... ten nákrčník mi přišel jako super věc... :)
... a ještě jsme pořídili první hrneček :) tak dneska v něm dostane Křemílek čaj, jsem zvědavá... a šedá mikča z HM :) ...



...udělali jsme si pak procházku s holkama a bylo to krásné odpoledne... bohužel pak se to všechno zvrtlo, jeli jsme za mamkou do nemocnice a odjížděli jsme se špatnými zprávami... a vůbec to všechno nevypadá dobře...tak si vážím každých krásných chvilek, které jsou, protože mi pak dávají sílu na ty špatné...

... dneska ráno Křemílek vstával nečekaně brzo... tak jsme si spolu udělali hezké klidné pohodové ráno... teď už zase spokojeně dospinkává a já se pomalu připravím, protože až procitne musíme ven na nákup a pak něco uklohnit... mám chuť na něco kuřecího... :)






"...hele, nefoť pořád a pojď si radši hrát..."

Přeji vám krásnou listopadovou středu moji milí!! A užívejte každý den na maximum a mějte se rádi ♥

Vaše Šárka

3 komentáře:

  1. Ahoj Šári, krásně jste nakoupili. A u Vás je tak krásně, prosím prosím víc fotek z bydlení ;-) Útulno a krásno, tak jak má doma být ;-) Moc mě mrzí, že máte starosti s maminkou, my zase s tatínkem a babičkou... člověk si musí opravdu užít každou chvilku. Žít naplno tady a teď. Držím Vám palce ♥
    Krásné dny plné pohody a bez špatných zpráv

    pa
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šári, vypadá to, že jste co se nákupů týká měli úspěšný den, oblečení je prďácký :)
    Moc se mi u tebe líbí! Útulné, teplé bydlení! Jak psala Lenka - víc fotek z Tvého bydlení by bylo moc fajn, taky moc prosím ;) Držím palce, aby po těch špatných zprávách přišly už jen ty dobré!!
    Krásný večer přeji. Renča

    OdpovědětVymazat
  3. BEZVA NÁKUP A HEZKÝ BLOG.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!