středa 15. října 2014

Zatoužila jsem...


... včera po podzimním lese... 
... vyčistit si hlavu, přivonět, projít se... a trochu jsem doufala, že bych mohla najít ještě nějakou houbu? ... tento rok jsem byla jen jednou na rychlý skok ještě s našima... a tohle je jedna z výhod toho, že jsem na mateřské ... :) ... a tak jsem sbalila Křemílka, kamaráda a Monu a jelo se...

... při mém štěstí celá noc propršela a i ráno se to stále mračilo... ale pak začlo prosvítat mezi stromy sluníčko a byla to nádhera...


















Není to jen dojem, že ty gumovky jsou o nejméně 2 čísla větší :)  jen jsem nenašla svoje, tak jsem musela vzít za vděk půjčeným :))))

... :) Křemílek byl nadšen...


... a dokonce i ty houby jsme našli :)...


Krásné dopoledne to bylo... podzimní příroda nádherně dobíjí... a protože se mi teď baterky vybíjí docela rychle, rozhodně co nejdříve zase někam vyrazíme... :)
... odpoledne už uteklo v rámci klasického kolotoče ...  nakoupit, uvařit, uklidit, jet s taťkou do práce... večer jsem už v 9 hodin začala upadat do spánkového režimu... :)


... a k doplnění podzimní nálady opět voňavý koláč... tentokrát makový...




Dneska je středa, takže ten ateliérový... :)

Mějte krásnou středu, moji milí!!!

Vaše Šárka




1 komentář:

  1. Šári, to je nádhera, jak já miluju les, jeho vůni, barvy, a jeho zvuky, můžu tam být celý den. Jsem šťastná, že máme chatu u lesa, celkově miluju stromy ;-)
    Nádherné fotky! A koláč vypadá fantasticky, hned bych si dala k ranní kávičce :-) U Vás doma je krásně, těším se, že dáš někdy víc fotek ;-)
    Krásné dny plné energie ;)
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!