neděle 19. října 2014

Víkendový...

... v pátek jsme oslavovali... v sobotu už to tak veselé nebylo... byl termín babiččina rozptylu... :( když už se  člověk za ty dva měsíce s tím vším vnitřně trochu "popral", tak když jsem tam tak stála, zase to na mě padlo... brrr...

... odpoledne se mi moc do ničeho velkého nechtělo... tak jsem jen poklidila dvůr, uvařila, vyprala a byla s Křemílkem... ten vycítil nejspíš moji vnitřní nervozitu, protože celé odpoledne nespal, furt chtěl chovat a ve finále se přetáhl a večer ho uspat byl značný boj...

... počasí se o víkendu opravdu vydařilo... tenhle čas mám fakt nejradši ♥ ... neděle je vždy den pracovní - ateliérový ... pracuji na zakázkách, už se těším až budu mít něco opravdu hotového :) mám jich rozděláno několik najednou, takže to jde pomaleji ...



 ...odpoledne jsem se šla nadechnout a pokochat ven s kávou... nedalo se odolat ;)


... no řekněte, ta modrá obloha... hmmm už se těším až se zachumlám do těch čerstvě vypraných peřin vyvoněných babím létem :)



... podzim mi vnikl už i do kuchyně :)....




... dneska to u nás voní štrůdlově... pekla jsem ho ještě včera o půlnoci a přiznám se... jednu nohavici jsem automaticky zarolovala a zapomněla posypat cukrem, skořicí a rozinkama... uvědomila jsem si to až když se pekl :)))... ale chuti to vůbec neuškodilo, chutná mi možná i víc... :))))




... slunička si venku užíval i Křemílek... :)



:)

... včera brouček ne a ne zabrat a dneska už spinká jak medvídek... a mě volá teplá vana a večer už se těším jak si dám skleničku vína...  ;)

... tak na zdraví moji milí!! ...
mějte krásný zbytek neděle a s co nejlehčím krokem vyražte zítra do nového týdne!!! ♥

Vaše Šárka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!