sobota 18. října 2014

Už 5let...

... to včera - 17.října - bylo, co jsme si s mým drahým řekli "ANO" :) celý den nám tenkrát propršelo, ale mě to nevadilo, řekla jsem si, že je to štěstí :)... a že vše krásné vždycky rychle utíká, je pravda ... protože mi to přijde jako včera.. :)

♥♥♥ 

... a náš neplánovaný, nečekaný, avšak nadevše milovaný výsledek naší "pětiletky" ...






... riskli jsme to a vyrazili na večeři. Křemílek byl úžasný, zvládl celé dvě hodiny v restauraci, hrál si a pozoroval okolí :) ... pak jsme si udělali malou večerní procházku a příjemně unavený doma padli do peřin... :) 

... tak uvidíme co nás čeká v další pětiletce ;)...

Mějte krásný zbytek dne moji milí a obejměte všechny svoje lásky ;) 

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!