pátek 10. října 2014

Tvarohové vábení...

... nevím proč, ale podzim mám spojený nejenom s barvami a vůněmi přírody, ale také s vůní koláčů a buchet... 
... a jak se zpívá ve známé písničce... "... když máš srdce zjihlé... "... tož teda nedala jsem cihlu k cihle, ale těsto do díže :))


... přidala k tomu tvaroh a drobenku...



... a upekla...





... voňavý koláč...





... teda spíše koláče... jsou tři... jeden pro nás... druhý jsem dala taťkovi... a třetí vezeme zítra s Křemílkem na návštěvu, abychom nepřišli s prázdnýma rukama :)

... už jsem snědla 3 kousky... trochu se stydím... ale když on táááák voní a chutná... tak už se jdu raději rychle schovat do peřin, aby zbylo něco i na snídani ;)

Dobrou noc a mějte krásné voňavé sny !!!

Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!