středa 22. října 2014

Tak je to tu...

... teplé dny babího léta začíná střídat sychravý podzim... alespoň poslední dva dny... chtěla jsem dneska dopoledne - než předám odpoledne dítko manželovi a budu upalovat do ateliéru - se ještě vrhnout na květenu pod pergolou, ale brrr, přiznám se, nechce se mi... 
... ráno jsme museli s Křemílkem na bytové družstvo a nakoupit... a nějak jsem to podcenila a pod kabát si nedala svetřík a docela jsem profoukla... 
... včera jsem stihla ještě umýt okna, tak jsem ráda...

... nebylo by špatné se zavrtat pod deku :)... to sice neklapne, ale teplá káva určitě... mňam :)

... tak snad na zahrádku vyjde čas zítra dopoledne nebo o víkendu... každopádně v sobodu bych se chtěla pustit do dlabání dýní na dušičky... ještě nikdy jsem to nedělala, tak jsem na sebe silně zvědavá :)))

... a pár fotek z víkendu, kdy jsme se ještě hřáli na slunci... :)










... a teď jsem si vzpomněla,že jsem si vlastně ze schránky přinesla už před 2dny nové číslo mého milovaného Apetitu a ještě jsem se do něj nepodívala... tak to bude ke kávě skvělý zákusek ;)  za půl hoďky přijde manžel z práce, tak to je tak akorát... Křemílek se už vzbudil, tak prý bude listovat se mnou :) 








Mějte krásnou a pohodovou středu moji milí!!!
Vaše Šárka

5 komentářů:

  1. Šárko, já se k oknům přemlouvám už měsíc...doma jich máme moc, tak myju na etapy, abych je do Vánoc stihla všechny :)
    Moc se mi líbí Tvoje venkovní sezení - obzvlášť ten domeček malovaný (na kameni? ) - ten je úžasný!!
    Přeji krásné podzimní dny. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Renato :) já se takhle přemlouvám k žehlení :) to už nemáme skoro nic na sebe aby mi to donutilo :)
      Domeček je na kameni :) jedna z mála věcí co jsem si namalovala "pro sebe" :D jsem ráda, že se ti u mě líbí, sezení máme letos prvním rokem :) je to stále v rekonstrukci, takže doufám, že budem jenom vylepšovat :)) Díky díky díky a i tobě krásný podzim!! Š

      Vymazat
    2. :) Šárko - já naštěstí nežehlím... doma kravaťáka nemám, tak to zvládáme všichni pěkně poskládané :))
      Domeček je krásný, to ostatní co tvoříš taky - krásná práce!! Sezení se mi líbí moc, my sezení máme již několik let (dům je postavený 13) a stále v rekonstrukci :))) Vylepšovat se musí! Díky za odpověd a hezký večer přeji :)

      Vymazat
    3. Já děkuji za návštěvu a za komentář :) mám radost, že to tu někdo čte ;) ... když já se nenaučila věšet tak, aby se to dalo "jen" sundat a složit :)))

      Vymazat
    4. :))) to jednou určitě "přijde" ;)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!