sobota 25. října 2014

Sobota...

... tak velké sobotní dýňové plány vzali za své :) ... ale četla jsem na internetu, že vydlabaná dýně rychleji vysychá a ztrácí své kouzlo už druhý den... tak jestli je tomu tak, aspoň mi tedy ty naše zůstanu déle čerstvé v kompletním stavu než je na svátek památky zesnulých zapálíme...

... dnes jsem byla (ostatně jako každou sobotu) živoucím hrnečkem vař... :) ... co mamka teď nemůže, tak se aspoň 3x týdně snažím navařit taťkovi s bráchou domu teplé jídlo... Na dnešek jsem naplánovala svíčkovou - hlavně omáčka dlouho vydrží a do pondělka budou mít vystaráno :) ... jenže jsem si neuvědomila, že když dopoledne budu v troubě péct francouzské brambory pro nás, tak už tam nedám tu svíčkovou :))) a tak jsem nejdříve dopoledne navařila nám a pak se vrhla na tu omáčku... tak ona se vlastně v troubě peče sama... takže po tu dobu co se krásně pekla a voněla jsem se pustila do slibovaného tiramisu - samozřejmě jak jinak - ve dvojité dávce nám i našim :))) ... 

...trochu problém nastal, když bylo maso upečeno a bylo třeba přepasírovat omajdu do hrnce... protože ouha... hrnce, které jsem taťkovi dala v týdnu se mi nevrátily... takže jsem musela taťku zalarmovat aby dorazil i s hrncema, aby měli oběd... :) na druhou stranu to bylo fajn, protože jsem mohla omáčku s knedlíkem v klidu dodělat, protože dědeček si hrál s Křemílkem... a kdo má doma malýho neposedu, tak ví, že věc, kterou normálně děláte hodinu, vám ve finále trvá jednou tak dlouho, protože každou chvíli vás prďola zavolá a chca nechca... máma musí jít :) ...

... prcek teď konečně od oběda zabral... a já pomalu abych začla přemýšlet co k večeři :)))... ještě že polévka i brambory zbydou aji na zítra a já budu moci se od rána zavřit v aťasu...

... jako každou neděli mám malovací den a musím už konečně dokončit dvě zakázky... co už mi začínají strašit i ve snu :)

... dnes jen jedna sladká fotka...


 Mějte krásnou sobotu moji milí a ještě krásnější neděli !!!

Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Šári, také jsem hrnečku vař, ale takhle krásně jim to nezdobím :-D Protože u nás je hned všechno pryč :-)) Taky jsem si plánovala, jak navařím i na další den, abych jeden den nemusela nic... jelikož jsem včera celý den uklízela v pokojíčku, truhlář nám v pátek dokončil velikou skříň... no a nic, všechno se sní... Máme doma kobylky :-))

    Krásnou malovací neděli ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já mám štěstí, zatím, že jsme na to jenom dva :) Křemílek je ještě na mlíčku... To víš, ty máš přeci jen strávníků víc ;) Koukala jsem na skříň, je boží!! tolik prostoru jéje! :)) rozhodně holčičí sen, když si vezmu jak jsem se tísnila s bratrem v jedné poloviční :))) a bez zrcadla!! to bylo nejhorší :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!