čtvrtek 9. října 2014

KONEČNĚ!!...

... po 14dnech jsem včera opět zakotvila v ateliéru... Ano... opravdu po takové době... 

Tento rok je opravdu napjatý... a člověk by si řekl, že už musí být někde konec a přijít klid... ale zatím mám tu cestu stále více a více kořeněnou... Tento rok mi dal Křemílka, ale zároveň v létě vzal jednoho nejbližšího a nejmilovanějšího člověka... teď onemocněla maminka a její stav se za poslední měsíc spíše horší než lepší... a tak jsem v posledních dnech musela víc řešit rodinné a jiné záležitosti, pomáhat taťkovi... a na malování mi nezbývalo sil ani času... ikdyž mi to strašně chybělo... zavřít se do svého klidu a utéct do světa, kde se člověk nemusí před každým rohem zastavit a nadechnout se, protože neví co ho za ním čeká... 

Poslední dny už cítím, že trochu přetýkám... naučila jsem se sice ve stresových situacích přepnout na automat a prostě fungovat... ale docela to vysiluje...

... ale je to život :) a já ho mám stále ráda ...

Mám jen hrozně restů... září tak strašně uteklo... ani jsem se nenadechla... a jak člověk někde ubere aby jinde přidal, musí zákonitě čekat, že tam kde ubral se to projeví... 


... musela jsem si teď všechno nově rozplánovat a zužitkovat svoje plánovací a logistické znalosti z práce :) ... a tak doufám, že už brzy vyřeším všechny resty k mé i vaší spokojenosti ;)

Tak vzhůru do boje ;)
Krásné dny!

Vaše Šárka









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!