čtvrtek 18. září 2014

Komu se nelení...

... tomu se červená... :) a to doslova...

...  vyrazili jsme s Křemílkem na zahradu sklízet rajčátka a papriky... červenají a zrají rychleji než je stačíme ujídat a tak bylo třeba je zpracovat dříve, než přijdou vniveč... což by byla škoda no ne? Já, třeba, si rajče v obchodě nekoupím, prostě mi nechutná... asi jsem rozmazlená ;)...

... a co se nesní, každoročně zaváříme - jako lečo, nebo rajčátka samotná - pod maso, do rajský nebo když vařím sugo na pizzu... :)




 ... ale když je takový pomocník jako náš Křemílek... jde to samo :)


... za chvíli bylo otrháno...


... skleník s paprikami je trochu "džungloidní"....


... ale i to jsme zvládli...


... a pak už jen krájení, krájení, krájení, míchání... plnění...




... tak a je zavařeno... až na jednu sklenici chytlo všechno... v devět hodin večer jsem vyndala poslední sklenici ze zavařováku... a hurá domů. 

Dobrou noc :)
Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!