sobota 2. srpna 2014

Dělat si radost....

...člověk prostě musí...

... a já si jí udělala v týdnu...
... jeli jsme s Křemílkem nakupovat na večerní grilovačku a já se zamilovala do krásných řezaných karafiátů v malém květinářství v supermarketu... no a neodolala..... jenže pak jsem si uvědomila, že na ně nemám odpovídající vázu....
... a tak ...
... jsme si domu přivezli aji tuto nádheru...


 ... ona je to tedy lahev na vodu... ale kde se píše, že to nemůže být váza? :) ...




 

... a karafiátky v hlavní roli...
... doma...


... a venku...


... a když bylo všechno tak hezky připraveno na večer... zatáhlo se... a přišel lijavec...






... takže, vzhledem k tomu, že na pergole ještě nemáme okap... měli jsme místo dvorku bazének...


... ale ve finále i déšť ustal, a vše se zdárně vydařilo...








... ňam... když koukám zpětně na ty fotky, hned bych si dala repete... :) , ale pro dnešek popřeji dobrou noc a půjdu si nechat o něčem dobrém "jenom" zdát ;)

Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Šári u Vás je krásně, i když prší ;-) Udělala sis pěknou radůstku a vidím nádhernou keramiku (slepičky) od Ilonky ;-) A to jídlo, ach!!! ;-)
    Krásnou neděli

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. No jo :)))) Ilonku jsem kdysi objevila na fleru a do tech slepicek se zamilovala. Uz jsem jimi obdarovala aji kde koho :) ted pilne setrim, protoze si chci objednat keramiku pod pergolu - jupi ! Hlavne ten bazen pak mame krasnej :)))) a děkuji moc ! :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!