neděle 3. srpna 2014

Andělkovský backstage... (1.díl)

... neděle byla ve znamení "andělkování"....

Rozhodla jsem se, že vás nechám nakouknout pod pokličku, jak se andělka rodí, než se rozlétne k vám...


... dopoledne jsem si připravila "korpusy" ... protože překližka je savá a olejové barvy by na ní nedržely jak mají, je třeba všechny korpusy nejdříve natřít bílou barvou...

... takže první vrstva nanesena... a schneme...


... po uschnutí je třeba nanést vrstvu druhou... včetně boků a druhé strany...
... a zase schneme...




... korpusy zaschly, rodina nakrmena, a já se mohu vrhnout na "make-up"... základy obličejů ještě beru akrylovou barvou ... opět ve dvou vrstvách... a schneme... :)

... tyhle kroky je lepší dělat s více kousky najednou... než natřete poslední, tak vám uschne ten první... já brala najednou 7ks... a "bílení" mi trvalo hodinu... obličejíky pak cca půl hodiny...


... a teď už andělky beru do ruky hezky jednu po druhé... na řadu přichází olejové barvy a ta nejdůležitější část...  :) ... tu první jsem si ještě předkreslila... ale u těch ostatních už jsem jela jak se říká "odruky"... raději se řídím instinktem... je třeba vzít na vědomí, že při ruční - mohu-li říci výrobě :) - je každý kus jiný a originál... :)



 ... a po 4hodinách práce (počítám, ale jen čas strávený samotným malováním, ne přípravou / natíráním korpusů) a jedné kávě ... konečné skore... 4ks rozpracovaných andělek... :)


... teď musí schnout... minimálně jeden celý den, aby barva trochu zavadla a mohla jsem je dokončit a dodělat jemné detaily... ale o tom až příště ;)

...

Křemílka dneska hlídal tatínek :) pásli koničky :)





... a protože byli tak šikovný, tak jim maminka slíbila, že upeče meruňkové šátečky... takže si jdu uvařit další kávu a jdu na to!

... krásný zbytek víkendu a zítra krásný začátek nového týdne!!!...
Držte se!

Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Milá Šárko,Vaše Andělky jsou nádherné,obrázky pohlazení na duši @-}-- Přeji Vám hodně roztomilých nápadů,které budou dělat nám radost @-}-- Křemílek je roztomilý. Vendula

    OdpovědětVymazat
  2. Šárinko ty andělky, ty jsou nádherný! A já to musím napravit, naše maminky mají od Tebe obrázky a já nic ;-) No jak je to možné, nevíš? :-)) Musím se podívat na Fler ;-) Tvoje obrázky miluju! ♥
    Křemílek je nádherný a šikulka! Jde mu to moc dobře ;-)

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!